Altres notícies

Actualitat d'R+D+I

Nou Premi Europeu per a Dones Innovadores

Horitzó Europa  -

European Commission - European Innovation Council - European Institute of Innovation & Technology

Horitzó Europa

Aquests premis s'atorgaran a dones emprenedores la innovació de les quals estigui creant un impacte positiu per a les persones i el planeta. L'objectiu principal és apostar per una innovació inclusiva, a més de donar l'oportunitat d'establir contactes nous i construir així una comunitat més àmplia.

Al març de 2024 s'anunciaran els guanyadors en cadascuna de les categories següents:

• Women Innovators: Dones fundadores i cofundadores de tota la UE i països associats. La guanyadora rebrà 100.000 euros i els premis a les dues finalistes seran de 70.000 i 50.000 euros, respectivament.
  • Rising Innovators: Joves innovadores menors de 35 anys. El premi per a la guanyadora serà de 50.000 euros i les dues finalistes 30.000 i 20.000 respectivament
  • EIT Women Leadership: Categoria per a aquelles amb un enllaç directe amb l'EIT o una de les comunitats de coneixement i innovació existents. En aquest cas, es concedirà a la guanyadora 50.000 euros i a les finalistes 30.000 i 20.000, respectivament.

Presentació de candidatures fins al 27 de setembre del 2023.

Elements relacionats