Universitat Rovira i Virgili

Altres notícies

Actualitat d'R+D+I

El Govern aprova fins a 70 milions d'euros per finançar projectes d'R+D+I desenvolupats per centres tecnològics mitjançant el programa Cervera

Pla Estatal d'R+D+I  - 

Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades

Transferència de coneixement

El Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats (MICIU) gestionarà aquests ajuts a través del Centre per al Desenvolupament Tecnològic i la Innovació (CDTI).

Des del llançament el 2019, aquest programa acumula una dotació de 255 milions d'euros, dels quals 185 milions d'euros corresponen a les quatre convocatòries anteriors (2019, 2021, 2023, 2025). En total, fins ara han participat 62 centres tecnològics que han desenvolupat 45 projectes.

Les entitats del País Basc i de la Comunitat Valenciana lideren 22 dels 45 projectes (11 cadascuna), de manera que entre totes dues lideren en 48,9% dels projectes recolzats per Cervera i són les receptores del 41,2% de l'aportació CDTI al programa.

Elements relacionats

Compartir

  • Twitter
  • Google+
  • Facebook
  • Linkedin

Pujar