ARRAKIHS, la primera missió del Programa Científic de l'ESA liderada per Espanya, inicia la fase de desenvolupament per al llançament el 2030
Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades
Investigació de l’espai
ARRAKIHS, la primera missió del Programa Científic de l'Agència Espacial Europea (ESA) que lidera Espanya a través del Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats (MICIU) i l'Agència Espacial Espanyola (AEE), ha confirmat avui l'inici de la fase de desenvolupament per al llançament previst per al 2030.
ARRAKIHS es converteix des d'avui oficialment en missió F2 del Programa Científic de l'Agència Espacial Europea (ESA), culminant un procés iniciat amb la seva selecció el 2022. La decisió suposa una nova fita per a la primera missió científica de l'ESA liderada des d'Espanya i reforça la posició del nostre país a l'avantguarda de l'exploració espacial europea.