Pedro Sánchez anuncia que el Govern triplicarà la inversió en R+D específica per a la salut de les dones, arribant als 18M€ l'any
Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades
Dones i salut
El paquet inicial de mesures d'aquest programa s'articula al voltant de tres grans línies d'actuació. "Primer, impulsarem una missió específica sobre salut de les dones a través del Centre per al Desenvolupament Tecnològic i la Innovació, amb un propòsit clar: que empreses i centres de recerca realitzin projectes d’R+D en salut de dones".
Segon, reforçant la investigació amb una nova línia de finançament per a l'Institut de Salut Carles III. L'objectiu últim és que els centres de recerca en xarxa treballin en aquestes àrees de manera col·laborativa.
I, finalment, amb "mesures destinades a reforçar la massa crítica de recerca en aquestes àrees, amb contractes predoctorals específics a projectes d'aquesta temàtica a la principal convocatòria de l'Agència Estatal de Recerca".