Universitat Rovira i Virgili

Altres notícies

Actualitat d'R+D+I

Pedro Sánchez anuncia que el Govern triplicarà la inversió en R+D específica per a la salut de les dones, arribant als 18M€ l'any

Pla Estatal d'R+D+I  - 

Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades

Dones i salut

El paquet inicial de mesures d'aquest programa s'articula al voltant de tres grans línies d'actuació. "Primer, impulsarem una missió específica sobre salut de les dones a través del Centre per al Desenvolupament Tecnològic i la Innovació, amb un propòsit clar: que empreses i centres de recerca realitzin projectes d’R+D en salut de dones".

Segon, reforçant la investigació amb una nova línia de finançament per a l'Institut de Salut Carles III. L'objectiu últim és que els centres de recerca en xarxa treballin en aquestes àrees de manera col·laborativa.

I, finalment, amb "mesures destinades a reforçar la massa crítica de recerca en aquestes àrees, amb contractes predoctorals específics a projectes d'aquesta temàtica a la principal convocatòria de l'Agència Estatal de Recerca".

Elements relacionats

Compartir

  • Twitter
  • Google+
  • Facebook
  • Linkedin

Pujar