Servei de revisió de propostes MSCA SE 2023 (Projectes intercanvis de personal)

Horitzó Europa  -

Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades - Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología

Accions Marie Sklodowska-Curie (MSCA)

Podran fer ús d'aquest servei les entitats espanyoles que presentaran un projecte en qualitat de coordinadores/beneficiàries dels fons.

La sol·licitud de revisió haurà de fer-se a través de l'Oficina de Projectes de l'entitat coordinadora, havent estat la mateixa preferiblement revisada per aquesta Oficina amb anterioritat a l'enviament als NCP.

Les expressions d'interès de revisió les enviarà el personal encarregat a les oficines de projectes europeus i OTRIS de les institucions a través del formulari en línia disponible en aquesta secció des del dilluns 05/02/2024 fins el dilluns 12/02/2024 a les 10.00 hores.