Centres de recerca i universitats espanyoles acolliran 23 projectes de la convocatòria europea "Consolidator Grant 2023"

Horitzó Europa  -

European Commission

Consell Europeu de Recerca

Centres de recerca i universitats espanyoles acolliran 23 projectes de recerca de la convocatòria europea Consolidator Grant 2023. El Consell Europeu de Recerca (ERC, per les sigles en anglès) ha anunciat durant el dia d'avui els 308 projectes guanyadors que seran desenvolupats per personal investigador entre set i dotze anys d'experiència postdoctoral a institucions de tot Europa.

El finançament per projecte, que oscil·la entre dos i tres milions d'euros, donarà suport al personal científic i acadèmic excel·lent en l'etapa de la seva carrera en què encara poden consolidar els seus propis equips de recerca independents per tirar endavant les idees científiques més prometedores. Dotada amb un total de 627 milions d'euros, les subvencions d'ERC Consolidator Grant formen part del programa Horitzó Europa de la UE.