Altres notícies

Actualitat d'R+D+I

El Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats destina un nou paquet de 513 M€ a R+D+I sanitària i aeroespacial

Pla Estatal d'R+D+I  -

Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades

R+D+I sanitària i aeroespacial

El Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats ha obert aquest dilluns una nova convocatòria que compta amb un pressupost de 273 milions d'euros per a projectes d’R+D+I en el marc del PERTE per a la Salut de Vanguardia i 240 milions per a projectes del PERTE Aeroespacial.

Els ajuts d'aquesta convocatòria, que són parcialment reemborsables, són gestionats pel Centre per al Desenvolupament Tecnològic i la Innovació (CDTI) i vinculats a l'Addenda del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.

Tots els projectes individuals que sol·licitin les ajudes han de concloure abans del 31 de desembre del 2025.

Sobre les ajudes

Els ajuts d'aquesta convocatòria, vinculats al PERTE per a la Salut de Vanguardia, tenen l'objectiu de millorar la salut de la població espanyola mitjançant el coneixement científic, la innovació sanitària d'avantguarda i les dades com a vectors de transformació.

Les ajudes vinculades al PERTE Aeroespacial busquen convertir la indústria espanyola en actor clau davant dels reptes i oportunitats associats a les grans transformacions previstes a curt i mitjà termini al mercat estratègic espacial global.

Elements relacionats