L'Agència Estatal de Recerca destina 622,5 milions d'euros a projectes de generació de coneixement 2022

Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades - Agencia Estatal de Investigación

Projectes d’R+D+I

L'Agència Estatal de Recerca (AEI), organisme dependent del Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats, ha publicat la Resolució de Concessió de les ajudes a Projectes de Generació de Coneixement, convocatòria 2022. Es tracta de la convocatòria més gran que gestiona l'AEI anualment , tant pel volum del finançament com pel total de projectes i contractes subvencionats.

La convocatòria finança la realització de projectes de recerca dirigits tant a fomentar l’avenç significatiu del coneixement científic com a la recerca de solucions als desafiaments de la societat. A més, per primera vegada en aquesta convocatòria s'inclou el finançament dels contractes predoctorals a desenvolupar als projectes aprovats.