Anunci de convocatòria de projectes bilaterals amb els Estats Units amb participació de l'Agència Estatal de Recerca en el marc de la neurociència computacional

Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades - Agencia Estatal de Investigación

Neurociència computacional

A través del programa CRCNS les agències participants donen suport a activitats de col·laboració que permetran avançar en la comprensió de l'estructura i funció del sistema nerviós, els mecanismes subjacents als trastorns del sistema nerviós i les estratègies computacionals utilitzades per aquest.

Es tracta d'un grup reduït de països que alineen els seus esforços en aquest camp finançant els investigadors en consorci amb investigadors americans. Els països participants són: França, Alemanya, Israel, el Japó i Espanya.