El Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats resol la primera convocatòria de Fortalece

Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades - Instituto de Salud Carlos III

Salut

El Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats, a través de l'Institut de Salut Carles III (ISCIII), ha publicat la resolució de la primera convocatòria de 'Fortalece' per la qual es destinen 30 milions d'euros de pressupost nacional a grups de recerca de 12 Instituts de Recerca Sanitària (IIS).

Aquesta inversió permet impulsar, a més del projecte global de cada Institut, sis línies concretes del pla estratègic en cadascun, de les quals almenys dues estan desenvolupades per grups emergents.

Cadascun dels 72 grups de recerca implicats en aquests ajuts rebrà una mitjana de 100.000 euros anuals, durant els propers quatre anys, per desenvolupar les seves principals línies de treball.

La convocatòria inclou a més millores orientades a simplificar els procediments administratius i d’avaluació, garantint en tot cas la qualitat en el seguiment i l’execució de les ajudes.