L'Agència Estatal de Recerca publica la Convocatòria de tramitació anticipada, corresponent a l'any 2023, d'ajuts a projectes de col·laboració publicoprivada, del Pla Estatal de Recerca Científica, Tècnica i d'Innovació 2021-2023

Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades - Agencia Estatal de Investigación

Projectes de desenvolupament experimental en cooperació

Les ajudes contemplades en aquesta ordre tenen com a finalitat facilitar la transferència de coneixement mitjançant actuacions que eliminin les barreres existents entre els diferents actors en els àmbits públic i privat i incrementin les capacitats de divulgació i comunicació de l’R+D+I a la societat contribuint al compliment de l’objectiu específic 5 (OE5) del Pla Estatal de Recerca Científica, Tècnica i d’Innovació per al període 2021-2023.

La quantia total màxima de les ajudes convocades en aquesta ordre ascendeix a 320.000.000 euros, essent 80.000.000 d’euros en forma de subvenció, 60.000.000 d’euros en forma de bestreta reemborsable FEDER i 180.000.000 d’euros en forma de préstec.