Convocatòria de Projectes Transnacionals amb participació de l'Agència Estatal de Recerca en el marc de la iniciativa PRIMA 2024 Secció 2

Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades

Política científica i universitària

La convocatòria ha estat publicada a través del web de la iniciativa i contempla les àrees de recerca següents:

1. Thematic Area 1-Water management in the Nexus
  2. Thematic Area 2-Farming systems in the Nexus
  3. Thematic Area 3-Food value chain in the Nexus

L'AEI finançarà les entitats elegibles espanyoles que participin en els projectes aprovats a la convocatòria transnacional d'acord amb l'annex nacional, mitjançant la convocatòria de Projectes d’R+D+I «Projectes de Col·laboració Internacional».

Es convida els investigadors que vulguin participar en aquesta convocatòria, coordinant o formant part de consorcis transnacionals.

S'anima els investigadors que incloguin empreses espanyoles en les seves propostes, que podran sol·licitar finançament a través del CDTI.

La presentació de propostes es farà en dues fases.

Termini de presentació de prepropostes: fins a 4 d'abril 2024.