Simulacres d'entrevista Starting Grant 2023

Horitzó Europa  -

European Commission

Consell Europeu de Recerca (ERC)

Per a aquelles candidatures que, havent passat a aquesta segona fase amb una Host Institution espanyola, es vulguin entrenar en com afrontar l'entrevista, l'Oficina Europea de FECYT organitzarà simulacres d'entrevista en remot, per tal de reproduir en la mesura del possible les mateixes condicions que tindrà l’entrevista real.

Als simulacres participaran actuals beneficiaris de l'ERC -grantees- i formar panel panels experts, en els diferents camps científics que actuaran com a panelistes. Aquestes persones estaran subjectes a un acord de confidencialitat i d'absència de conflicte d'interès.

Un cop confirmada la participació dels/de les candidats/es en els simulacres, se'ls informarà de la data exacta en què es realitzarà el simulacre d'entrevista i de la resta de formacions associades a aquest servei.