L'Agència Estatal de Recerca donarà suport a les primeres convocatòries internacionals de l'Empresa Comuna de Xips (Chips JU)

Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades - Agencia Estatal de Investigación

Semiconductors

Per assolir aquests objectius, la Chips JU publica cada any convocatòries de projectes que en molts casos són cofinançats amb fons de la Unió Europea i dels Estats Membres. Els projectes que finança són tipus RIA, IA però també projectes per desenvolupar línies pilot i d'altres en temàtiques més concretes.

Aquest any l'Agència Estatal de Recerca ha previst 5 milions d'euros per cofinançar els centres de recerca, universitats i centres tecnològics espanyols en els projectes que s'aprovin a totes les convocatòries de la Chips JU del 2024.