Morant proposa a les CCAA un programa per incorporar 3.400 professors ajudant doctor per acabar amb la temporalitat a les universitats públiques espanyoles

Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades

Incorporació de talent docent i investigador

La ministra de Ciència, Innovació i Universitats, Diana Morant, ha presidit aquest dimecres la Conferència General de Política Universitària, on ha presentat a les Comunitats Autònomes (CCAA) el Programa per a la Incorporació de Talent Docent i Investigador a les Universitats Públiques Espanyoles dins el marc de l’aplicació de la Llei Orgànica del Sistema Universitari (LOSU).

El Programa que Diana Morant ha proposat a les CCAA recull el compromís del Ministeri de finançar per primera vegada a la història un total de 3.400 places de professors i professores ajudant doctor a les universitats públiques del nostre país a partir del proper curs 2024-2025 i durant els sis anys de durada d’aquesta modalitat de contracte. El Ministeri ha previst un finançament de 150 milions anuals per curs acadèmic.