Espanya és el tercer país de la UE que acollirà més projectes de la convocatòria Advanced Grant 2022

Horitzó Europa  -

European Commission

Consell Europeu de Recerca (ERC)

Espanya és el tercer país de la Unió Europea que acollirà més projectes de la convocatòria Advanced Grant 2022 del Consell Europeu de Recerca (ERC per les sigles en anglès). En concret, es desenvoluparan a centres de recerca i universitats del nostre país 16 projectes, amb un finançament de 37 milions d'euros.

Advanced Grant 2022 està dirigida a personal investigador amb èxits de recerca rellevants en els darrers 10 anys i té l'objectiu d'impulsar la recerca d'avantguarda en una àmplia gamma d'àmbits, com la física, la medicina, les ciències socials i les humanitats.

En total, la convocatòria Advanced Grant 2022 compta amb un pressupost de 544 milions d'euros en ajuts i espera crear més de 2.000 llocs de treball per a estudiants postdoctorals mitjançant aquesta convocatòria.