L'Agència Estatal de Recerca destina 5 milions d'euros per a la convocatòria de l'any 2024 d'ajuts a Xarxes de Recerca

Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades - Agencia Estatal de Investigación

Xarxes de Recerca

L'Agència Estatal de Recerca (AEI), organisme dependent del Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats, ha llançat la convocatòria 2024 d'ajuts a xarxes de recerca per import de 5 milions d'euros.

La finalitat d’aquesta convocatòria és la creació de xarxes de recerca per promoure la complementarietat de capacitats i optimitzar els recursos de recerca existents. D'aquesta manera es generen sinergies entre grups de recerca de diverses institucions. Es distingeixen tres tipus de xarxes: xarxes temàtiques, xarxes ICTS i xarxes estratègiques.