El Govern aprova el programa per incorporar 3.400 professors/es ajudants doctor a les universitats públiques espanyoles

Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades

Incorporació de talent

El Consell de Ministres ha aprovat aquest dimarts una inversió de 46,7 milions d'euros per posar en marxa el Programa d'Incorporació de Talent Docent i Investigador a les Universitat Públiques Espanyoles, amb què el Govern espanyol finançarà la contractació de 3.400 professors/es ajudants doctor a partir curs 2024-2025 i durant sis anys.

Aquesta dotació inicial cobrirà el cost de les remuneracions d'aquest professorat per al període comprès entre l'1 de setembre del 2024 i el 31 de desembre del 2024. A partir del proper, s'aniran aprovant les dotacions necessàries (150 milions d'euros anuals) per sufragar el cost del contracte de sis anys d’aquests professors i professores.