El MICIU destina 655 M€ a la convocatòria de Projectes Generació de Coneixement, la dotació pública més gran concedida a Espanya a una convocatòria de recerca

Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades - Agencia Estatal de Investigación

Generació del Coneixement

La ministra de Ciència, Innovació i Universitats, Diana Morant, ha anunciat que "el Govern d'Espanya destinarà 655 milions d'euros a la convocatòria de Generació de Coneixement, fet que suposa la dotació pública més gran que s'ha concedit mai a una convocatòria de recerca a Espanya".

Morant ha assenyalat que aquesta convocatòria és l’eina de finançament de projectes de recerca més important del nostre país. "Amb aquesta inversió, recolzarem 3.155 projectes en totes les branques del saber, desenvolupats tant per científics i científiques consagrats/des com per joves investigadors i investigadores", ha explicat.

La resolució provisional de la darrera convocatòria de Projectes de Generació de Coneixement 2023, gestionada a través de l'Agència Estatal de Recerca (AEI), es farà pública els propers dies.