El MICIU reconeix 111 entitats com Oficines de Transferència de Coneixement, que connecten els resultats de la investigació amb el sector productiu

Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades

Transferència del Coneixement

El Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats (MICIU) ha reconegut, després d'un procés d'avaluació, 111 entitats com a Oficines de Transferència de Coneixement i han passat a formar part d'un Registre que les acredita com a tal. A aquest procés es van presentar un total de 127 entitats.

Aquest procés respon al nou Reial decret per potenciar les unitats o entitats dedicades a la funció de transferència i suposa un canvi respecte al registre anterior d'Oficines de Transferència de Resultats de Recerca (OTRI). El Registre continua obert per integrar -prèvia avaluació- altres entitats que vulguin formar-ne part.