Beca de investigación del Instituto Cervantes

Del 9 al 29 de juny de 2023

Ministerio de Asuntos Exteriores, Unión Europea y Cooperación - Instituto Cervantes

Investigació en les activitats i matèries que desenvolupa l'Institut Cervantes.

• Projecte 1: Implantació d'un nou sistema de gestió de la informació i l'anàlisi de dades basades en tecnologia web.
  • Projecte 2: Desenvolupament del repositori institucional de l'Institut Cervantes.

Les beques es desenvoluparan a les seus de l'Institut Cervantes de Madrid i/o d'Alcalá de Henares (Madrid).

Les beques començaran des de la incorporació dels/de les becaris/àries després de la notificació de la resolució de concessió i tindran una durada de 24 mesos, prorrogables per sis mesos més, previ informe favorable de la direcció dàrea competent, i sempre que hi hagi disponibilitat pressupostària.

La quantia de la beca de recerca serà de 1.200 (mil dos-cents) euros bruts mensuals.

Titulats universitaris de grau, llicenciat, enginyer o arquitecte, en les matèries i especialitats relacionades amb les beques objecte de la convocatòria (annex I), que hagin acabat els estudis conduents a l'obtenció del títol requerit als cinc cursos acadèmics anteriors al de la publicació.

BOE 136, de 08/06/2023

Del 09/06/2023 al 29/06/2023