Beca en Ciències i Ciències Socials internacional de tardor de L'Escala

Del 9 de juny al 10 de juliol de 2023

Ajuntament de l'Escala

Foment de l'estudi en els àmbits de les ciències socials i humanes i de les ciències naturals a través d'un projecte d' investigació inèdit en els camps social i científic referits a L'Escala i el seu entorn o àmbit d'influència.

Es valoraran aquells projectes que es serveixin del context paisatgístic, històric i humà de l'entorn.

L'estada té una durada de tres mesos durant la tardor de l'any 2023 (en aquest cas entre setembre i desembre) a la Casa Forestal de Sant Martí d'Empúries per tal de desenvolupar el projecte de recerca i un ajut a la creació de 2.500 euros.

El termini per a la realització final del projecte escollit és d'un any a partir de la data de la seva concessió de la beca. Aquest termini pot ser objecte de pròrroga.

Investigadors i investigadores que, de forma individual o col·lectiva, presentin un projecte de recerca en els àmbits de la ciència o les ciències socials, amb relació a l'Escala i el seu àmbit territorial, que tinguin una trajectòria de recerca confirmada i que pugui comprometre's a tenir una presència continuada al llarg de tota l'estada.

Web de l’Ajuntament de L’Escala

Del 09/06/2023 al 10/07/2023

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Experimentals - Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura – Humanitats