Ayudas económicas para el desarrollo de proyectos de investigación sobre adicciones

Del 21 de juny al 20 de juliol de 2023

Ministerio de Sanidad

Ajuts econòmics per al desenvolupament de projectes de recerca sobre addiccions realitzats per entitats públiques o privades sense ànim de lucre, en règim de concurrència competitiva, d'acord amb el que estableix l'Estratègia Espanyola de Ciència i Tecnologia i Innovació 2021-2027, a l'Acció Estratègica en Salut del Pla Estatal de Recerca Científica i Tècnica i d'Innovació 2021-2023, i a l'Estratègia Nacional sobre Addiccions 2017-2024, disponible a la pàgina web de la Delegació del Govern per al Pla Nacional sobre Drogues: https://pnsd.sanidad.gob.es/pnsd/estrategiaNacional/home.htm.

Centres espanyols d'R+D tant públics com privats sense ànim de lucre. A aquests efectes s'entén per:

• Centre públic d'R+D: Les Institucions sanitàries públiques; les universitats públiques i els organismes públics de recerca reconeguts com a tals per la Llei 13/1986, de 14 d'abril, de foment i coordinació general de la investigació científica i tècnica, i qualsevol altre centre d'R+D dependent de les administracions públiques.
  • Centre privat d'R+D sense ànim de lucre: Les institucions sanitàries privades, les universitats privades i altres entitats privades dedicades exclusivament a la investigació que tinguin personalitat jurídica pròpia i capacitat o activitat demostrades en accions d'R+D i que no tinguin ànim de lucre.

BOE 146, de 20/06/2023

Del 21/06/2023 al 20/07/2023

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Experimentals – Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura – Humanitats