Premios de la Delegación del Gobierno contra la Violencia de Género a tesis doctorales sobre violencia contra la mujer 2023

Del 10 de juliol al 4 d'agost de 2023

Ministerio de Igualdad - Delegación del Gobierno contra la Violencia de Género

Les tesis doctorals han d'estar escrites en castellà, les altres llengües espanyoles oficials a Espanya a les comunitats autònomes respectives d'acord amb els seus Estatuts o en una altra llengua. En cas de contenir seccions o articles en una llengua diferent del castellà o estar íntegrament redactades en altres idiomes, haurà d'aportar la traducció corresponent al castellà, perquè les persones que integren el jurat puguin valorar-les adequadament.

Les tesis hauran de ser inèdites, és a dir, no haver estat íntegrament reproduïdes de forma múltiple en qualsevol format d'impressió o mitjà audiovisual -llevat que la publicació l'hagi dut a terme la universitat en què s'hagi procedit a defensar-la-, ni haver resultat premiades amb anterioritat a la presentació de la sol·licitud de participació a la convocatòria.

La quantia dels Premis de la Delegació del Govern per a la Violència de Gènere a Tesis Doctorals sobre Violència contra la Dona per a l'any 2023 serà de vuit mil euros (8.000,00 €), a repartir en dos premis, corresponent al primer premi una quantia de tres mil euros (5.000,00 €) i al segon premi una quantia de dos mil euros (3.000,00 €).

Persones físiques, de nacionalitat espanyola o d'algun Estat membre de la Unió Europea, que hagin defensat la seva tesi doctoral a qualsevol universitat espanyola, obtenint la qualificació d'excel·lent cum laude, dins del període comprès entre el 6 de juliol de 2022 i la data de publicació de l'extracte d'aquesta convocatòria al Butlletí Oficial de l'Estat.

BOE 161, de 07/07/2023

Del 10/07/2023 al 04/08/2023