Premio a la Investigación Fundación Jesús Serra. Nutrición, Alimentación y Salud. Investigación básica

Del 24 de gener al 5 de maig de 2023

Fundación Jesús Serra

Reconèixer la trajectòria i els projectes de recerca bàsica de científics amb contribucions destacades a la comprensió de l'impacte de la dieta en la prevenció i el maneig de patologies com l'obesitat, el càncer, la diabetis o les malalties cardiovasculars, entre moltes altres, així com al desenvolupament de teràpies avançades i personalitzades en aquest camp. L'objectiu és contribuir al desenvolupament i la difusió de feines que suposen avenços significatius en matèria de nutrició i alimentació, amb impacte en la salut de les persones.

Personal investigador de qualsevol nacionalitat que faci més de tres anys que treballin a Espanya i que no hagin complert 46 anys el dia de tancament d'aquesta convocatòria.

Les persones candidates podran superar els 46 anys d'edat en cas que hagin interromput temporalment la seva carrera a conseqüència del naixement o adopció de fills/es, i de tenir-ne cura durant els primers mesos de vida.

Les persones candidates han de ser proposades pels seus caps de projecte o persones rellevants vinculades a universitats, hospitals o centres de recerca a Espanya.

Pàgina web de la Fundación Jesús Serra

Del 24/01/2023 al 05/05/2023

Ciències Experimentals - Ciències de la Vida - Ciències de la Salut - Enginyeria i Arquitectura