Beca Francesc Santacana per a projectes de recerca en estratègies urbanes i metropolitanes 2023

Del 17 de juliol al 6 d'octubre de 2023

Pla Estratègic Metropolità de Barcelona

Promoure el treball de recerca en estratègies urbanes i metropolitanes, abordant diversos àmbits com ara el social, econòmic, urbanístic, mobilitat o medi ambient. Es valora especialment el cas de Barcelona i dels municipis que conformen la metròpoli, amb una perspectiva que transcendeix les fronteres municipals.

Els projectes de recerca han de ser individuals i originals.

La iniciativa guanyadora rebrà una dotació econòmica de 5.000 euros i es desenvoluparà en el termini màxim d'un any a partir de la notificació de la resolució favorable per part del jurat.

Estudiants de postgrau (màster o doctorat) que s'hagin inscrit en un programa oficial universitari durant el 2023.

Web del Pla Estratègic Metropolità de Barcelona

Del 17/07/2023 al 06/10/2023, a les 23.59 hores (CET)

Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura – Humanitats