Premio a la mejor tesis doctoral y el mejor trabajo de fin de máster

Del 18 de juliol a l'1 d'octubre de 2023

Embajada de la República de Polonia en el Reino de España

Estudi monogràfic sobre coneixement de Polònia a Espanya en els àmbits de les humanitats i les arts, el dret, les ciències polítiques, les relacions internacionals, la sociologia i l'economia.

Els premis tindran les següents dotacions:

• Tesis doctorals: un premi per valor de 1.000 euros,
  • Treballs de Fi de Màster: un premi per valor de 500 euros.

Els treballs presentats hauran d'estar redactats en espanyol, seran originals i defensats entre l'1 octubre del 2022 i el 31 de setembre del 2023.

Els treballs hauran d'anar degudament identificats amb expressió del títol, autor, marc d'estudis en què s'ha defensat (denominació del màster o programa de doctorat), Departament responsable, Facultat i Universitat on ha estat presentat, data de defensa i qualificació obtinguda.

Els treballs es remetran a l'Ambaixada de Polònia fins a l'1 d'octubre de 2023 a través del correu electrònic següent: madryt.amb.secretariat@msz.gov.pl adjuntant un fitxer en format pdf la mida del qual no superarà 18MB o mitjançant enllaç WeTransfer.

Els treballs no premiats podran concórrer a aquests premis en posteriors convocatòries fins a esgotar el període de 2 anys des de la data de defensa.

Estudiants egressats de Màsters i Doctorats en els àmbits de les Humanitats i les Arts, el Dret, les Ciències polítiques, les Relacions Internacionals, la Sociologia i l’Economia a universitats espanyoles.

Veure més avall

Del 18/07/2023 a l’01/10/2023

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Experimentals – Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura – Humanitats