Programa "Junta para la Ampliación de Estudios". Becas de introducción a la investigación "JAE Intro ICU 2023"

Del 19 de juliol al 31 de desembre de 2023

Consejo Superior de Investigaciones Científicas

Les beques JAE tenen com a finalitat la introducció a la investigació d'estudiants universitaris espanyols, nacionals de qualsevol Estat membre de la Unió Europea i estrangers no comunitaris, a instituts del CSIC, propiciant una aproximació al coneixement dels problemes cientificotècnics d'actualitat i als mètodes utilitzats per resoldre'ls.

Es convoquen fins a un màxim de 250 beques d’introducció a la recerca per a estudiants universitaris amb alt nivell de rendiment acadèmic. El nombre de beques finalment concedides, així com la durada estaran subjectes a les disponibilitats pressupostàries dels instituts de recerca, centres nacionals, unitats tècniques, PTI i xarxes científiques/connexions del CSIC.

El pla de formació derivat de la concessió d'aquestes beques es desenvoluparà als instituts de recerca, centres nacionals o unitats tècniques del CSIC, emmarcats a les tres àrees globals (Vida, Societat i Matèria), sota la direcció del personal investigador responsable del pla de formació.

La beca tindrà la consideració d’ajuda econòmica per a la formació. La quantia total de l’ajuda i el nombre de mensualitats en què s’abonarà s’indiquen a cada fitxa descriptiva i serà abonada mensualment.

La dotació màxima destinada a aquest programa és de 1.500.000 euros.

Estudiants universitaris espanyols, nacionals de qualsevol Estat membre de la Unió Europea i estrangers no comunitaris:

• Estar matriculat en un grau universitari oficial dels indicats a cada fitxa descriptiva a què opta a la seva sol·licitud i tenir superats, almenys, el 50% dels crèdits "European Credit Transfer and Accumulation System" (d'ara endavant ECTS) o bé, estar matriculat en un Màster Universitari oficial dels indicats a cada fitxa descriptiva a la qual opta a la seva sol·licitud el curs acadèmic 2022-2023 o el curs 2023-2024.
  • Acreditar una nota mitjana de grau en una escala decimal de 0-10 o de 0-4 i amb 2 decimals, igual o superior al que indica la fitxa descriptiva de l'institut de recerca, centre nacional, unitat tècnica, plataforma temàtica interdisciplinària (en endavant PTI) o xarxa científica/connexió que se sol·licita.
  • Complir els requisits específics establerts a la fitxa descriptiva establerta de l'institut de recerca, centre nacional, unitat tècnica, PTI o xarxa científica/connexió que se sol·licita.
  • No estar en possessió o disposició legal d'obtenir el títol acadèmic de Doctor/a.
  • No haver estat persona beneficiària duna beca del Programa JAE en qualsevol de les seves modalitats.

BOE 171, de 19/07/2023

Veure el cronograma publicat a la web del CSIC (https://sede.csic.gob.es/icu2023), on es detallen els terminis de presentació de sol·licituds establerts per a les beques ofertes a cada fitxa descriptiva

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Experimentals – Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura – Humanitats