Ayudas públicas del programa FORTALECE dirigido a Institutos de Investigación Sanitaria acreditados

Del 27 de juliol al 12 de setembre de 2023

Ministerio de Ciencia e Innovación - Instituto de Salud Carlos III

Els objectius concrets d’aquesta convocatòria, projectats als indicadors d’impacte i resultats de les entitats beneficiàries són:

• Enfortir línies de recerca i innovació preexistents als IIS, sota propostes amb un marcat efecte incentivador de l'activitat d’R+D+I dels grups de recerca i incorporant-ne la transferència de coneixement a la societat com a valor central.
  • Impulsar la generació de coneixement científic de frontera orientat a millorar la salut individual i/o col·lectiva i afrontar els principals reptes sanitaris de la societat.
  • Promoure el desenvolupament equilibrat d'actuacions procedents de grups de recerca consolidats als IIS, receptors de finançament provinent de convocatòries del Programa Marc de Recerca i Innovació i/o del programa de Salut de la Unió Europea o altres programes internacionals d'excel·lència, així com de grups de recerca dels IIS liderats per persones investigadores emergents, incloent-hi la perspectiva de gènere com a element investigador.

Instituts de recerca sanitària acreditats per ordre ministerial (IIS).

Com a centre sol·licitant de l’ajuda haurà de figurar el propi IIS si té personalitat jurídica o, si escau, l’entitat que tingui encomanada la gestió d’aquest.

BOE 174, de 22/07/2023

Del 27/07/2023 al 12/09/2023 a les 15.00 hores (CET)

Ciències de la Salut - Ciències de la Vida - Ciències Experimentals - Enginyeria i Arquitectura