Contratos PFIS: Contratos predoctorales de formación en investigación en salud

Del 30 de març al 26 d'abril de 2023

Instituto de Salud Carlos III

Finançament de contractes destinats a la formació inicial de persones investigadores en ciències i tecnologies de la salut mitjançant la realització de una tesi doctoral.

a) Promoure l'inici de la carrera professional mitjançant la incorporació de personal investigador jove al Sistema Espanyol de Ciència, Tecnologia i Innovació.

b) Incentivar la participació del personal investigador que realitza activitats assistencials en l'SNS.

c) Afavorir la investigació orientada al pacient i a la població a través d'activitats de transferència, emmarcades dins d'un projecte específic i nou.

Els centres en què desenvolupin la seva activitat el personal investigador que va obtenir finançament com a investigador principal de projectes individuals o coordinadors de projectes coordinats o multicèntrics en la convocatòria 2022 de l'AES dins la modalitat de Projectes d'investigació en salut, així com de Projectes de Programació Conjunta Internacional.

Els candidats hauran d'estar en disposició de ser admesos o matriculats en un programa de doctorat acreditat oficialment en una universitat espanyola per al curs acadèmic 2023-2024.

BOE 69 (22/03/2023)

Del 30/03/2023 al 26/04/2023 a les 15.00 hores (CET)

Ciències Experimentals - Ciències de la Vida - Ciències de la Salut - Enginyeria i Arquitectura – Humanitats