Premis Princesa de Girona 2024

Del 20 de febrer al 30 de novembre de 2023

Fundació Princesa de Girona

1. Premis Princesa de Girona nacional.

Quatre categories premien les trajectòries de joves:

• Arts i Lletres: premiar la trajectòria de joves amb un talent i una obra prometedora a qualsevol disciplina de les arts i les lletres, i que serveixi d'exemple i inspiració per a altres joves
  • Empresa: premiar la trajectòria de joves amb iniciativa emprenedora que hagin liderat o estiguin impulsant projectes d'empresa originals i viables.
  • Recerca Científica: premiar la trajectòria de joves científics (inclosos els que treballen en el camp de les ciències humanes i socials) amb experiències o projectes de recerca destacats a la seva disciplina, emprenedors, innovadors i amb un elevat potencial de desenvolupament futur.
  • Social: premiar la trajectòria de joves que, pel seu lideratge i compromís personal, hagin assolit èxits en la creació i l'impuls de projectes que fomenten la integració de col·lectius en risc d'exclusió, amb visions noves i amb resultats tangibles, en el marc d'entitats, empreses o iniciatives socials.

2. Premio Princesa de Girona Internacional.

Reconèixer la trajectòria de joves dels països llatinoamericans que hagin destacat pel treball i els mèrits en l'àmbit de l'emprenedoria i l'empresa, i de la investigació científica de manera extraordinària i exemplar. Així, s'estableixen dues categories del Premi Princesa de Girona Internacional:

• Empresa
  • Investigació Científica

Cada premi té una dotació en metàl·lic de 20.000 €

1. Premis Princesa de Girona nacional. Totes les categories (Arts i Lletres, Empresa, Recerca Científica i Social):

• Tenir entre 16 i 35 anys d'edat abans de la data límit de presentació de candidatures. És a dir, les persones candidates han d'haver nascut entre l'1 de gener de 1988 i el 31 d'octubre del 2007.
  • Haver nascut o residir legalment en Espanya.

2. Premio Princesa de Girona Internacional.

Persones que no tinguin la nacionalitat espanyola ni siguin residents a Espanya i que estiguin desenvolupant la seva activitat professional a qualsevol país llatinoamericà. Les persones candidates han de tenir entre 20 i 35 anys durant l'any de la convocatòria.

Web de la Fundació Princesa de Girona

1. Premis Princesa de Girona nacional

• Arts i Lletres: Del 13/04/2023 al 31/10/2023
  • Empresa: Del 14/03/2023 al 31/10/2023