“Programa incentivos 4: retos investigación básica-fundamental, pilotos innovadores y la formación en tecnologías habilitadoras clave" de programas de incentivos a la cadena de valor innovadora y de conocimiento del hidrógeno renovable

Del 8 de setembre al 7 de novembre de 2023

Ministerio para la Transición Ecológica y el Reto Demográfico - Instituto para la Diversificación y Ahorro de la Energía

Impulsar el desenvolupament de projectes de recerca bàsica-fonamental, pilots innovadors i la formació en tecnologies habilitadores clau dins la cadena de valor de l'hidrogen renovable.

Els ajuts estaran condicionats a la implantació a Espanya dels desenvolupaments o projectes que es realitzin, així com al compliment dels restants requisits establerts a les bases reguladores d'aquesta convocatòria, tot amb la finalitat de contribuir al compliment dels objectius associats a la Component 9, Inversió 1 del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.

Poden ser beneficiaris dels ajuts daquesta convocatòria les entitats, consorcis i agrupacions següents:

• Les empreses amb personalitat jurídica pròpia (micro, petita, mitjana i gran empresa), incloses associacions empresarials.
  • Consorcis o agrupacions empresarials de persones físiques o jurídiques, públiques o privades, amb personalitat jurídica pròpia o sense. El consorci o l'agrupació empresarial ha de tenir almenys una PIME participant en la sol·licitud de l'ajut.
  • El sector públic institucional de qualsevol administració pública, així com les entitats de dret privat vinculades o dependents de les administracions públiques i les universitats públiques i els seus centres adscrits amb personalitat jurídica pròpia.
  • Centres tecnològics d’àmbit estatal, així com centres de suport a la innovació tecnològica d’àmbit estatal.

BOE 177, de 26/07/2023

Del 08/09/2023 al 07/11/2023 a les 17.00 hores (CET)

Ciències Experimentals – Enginyeria i Arquitectura