Becas de formación en investigación

Del 4 al 22 de setembre de 2023

Ministerio de Hacienda y Función Pública - Instituto de Estudios Fiscales

Beques de formació en investigació destinades a titulats universitaris, a fi de contribuir a la seva formació en l'exercici de tasques formatives i investigadores en matèries relatives a l'activitat pressupostària i fiscal de la hisenda pública.

La quantia individual de la beca serà de 1.100 euros mensuals bruts i s'abonarà per mensualitats vençudes.

Igualment, s'habilitarà un fons de 8.000 € per finançar les despeses derivades de l'assistència a cursos, seminaris o activitats que es determinin, a proposta del tutor o dels responsables de les unitats de l'Institut a què s'incorpori el becari.

El període màxim de gaudi de les beques serà de 12 mesos i podrà ser prorrogada per un altre any més, si fos convenient per al programa de formació i ho permetessin les disponibilitats pressupostàries.

• Tenir nacionalitat espanyola o ser nacional d'algun Estat membre de la Unió Europea o de l'Espai Econòmic Europeu.
  • Trobar-se en possessió del títol de llicenciat, enginyer, arquitecte o grau al final del termini de presentació de sol·licituds. El títol s'haurà d'haver obtingut entre els anys 2019 a 2023, ambdós inclosos, i fins a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.
  • Acreditar domini suficient de la llengua espanyola per a l'exercici correcte de les funcions i tasques a què fa referència aquesta convocatòria.
  • No haver estat beneficiaris d’una beca concedida amb anterioritat per l’Institut dEstudis Fiscals per al mateix objecte.

BOE 210, de 02/09/2023

Del 04/09/2023 al 22/09/2023