Becas de formación en materia de investigación y control de la calidad de los productos de consumo

Del 31 d'agost al 27 de setembre de 2023

Ministerio de Consumo

Beques de formació teòrica i pràctica per a titulats superiors en matèria de recerca i control de qualitat dels productes de consum que es duran a terme al Centre de Recerca i Control de la Qualitat.

L'import anual individualitzat de les beques és de 10.610 euros, incloent-hi la quota empresarial de la Seguretat Social.

La durada màxima de la beca és de 12 mesos, i es pot prorrogar per un període addicional de dotze mesos més.

Poden ser beneficiàries les persones nacionals d'algun Estat membre de la Unió Europea, així com els estrangers residents legalment a Espanya, que reuneixin els requisits següents:

• Estar en possessió de la titulació universitària de llicenciatura o grau en Ciències Físiques, Químiques, Biologia, Biotecnologia, Enginyeria Industrial, Nutrició Humana i Dietètica, Tecnologia dels Aliments, Farmàcia, Veterinària o de qualsevol altra ciència experimental o ensenyament tècnic superior relacionat amb les tecnologies dels aliments o dels productes de consum. Els títols obtinguts a l'estranger o centres espanyols no estatals han d'estar homologats o reconeguts.
  • La finalització dels estudis de llicenciatura, grau o màster oficial haurà dhaver tingut lloc en els cinc anys anteriors a la data de la convocatòria.
  • Domini de l’idioma espanyol.
  • No haver gaudit anteriorment duna beca del programa de formació del Centre de Recerca i Control de la Qualitat.
  • No estar sotmés a cap de les causes d'inhabilitació.

BOE 207, de 30/08/2023

Del 31/08/2023 al 27/09/2023

Ciències de la Salut - Ciències de la Vida - Ciències Experimentals – Enginyeria i Arquitectura