Contratos i-PFIS: Doctorados IIS-empresa en Ciencias y Tecnologías de la Salud

Del 30 de març al 26 d'abril de 2023

Instituto de Salud Carlos III

Finançament de contractes destinats a la formació inicial de personal investigador en ciències i tecnologies de la salut mitjançant la realització de una tesi doctoral.

a) Promoure l'inici de la carrera professional mitjançant la incorporació de personal investigador jove al Sistema Espanyol de Ciència, Tecnologia i Innovació.

b) Promoure la col·laboració públic-privada mitjançant el desenvolupament de part dels programes formatius en centres de treball d'entitats empresarials que complementin les activitats del programa de doctorat en el camp de les ciències i tecnologies de la salut.

c) Incentivar la incorporació de personal doctor a les entitats empresarials que col·laboren amb els IIS acreditats.

Els Instituts d'Investigació Sanitària (IIS) acreditats.

Els candidats hauran d'estar en disposició de ser admesos o matriculats en un programa de doctorat acreditat oficialment en una universitat espanyola per al curs acadèmic 2023-2024.

BOE 69 (22/03/2023)

Del 30/03/2023 al 26/04/2023 a les 15.00 hores (CET)

Ciències Experimentals - Ciències de la Vida - Ciències de la Salut - Enginyeria i Arquitectura – Humanitats