Proyectos de I+D+I vinculados a la Medicina Personalizadas y Terapias Avanzadas. Iniciativa TRANSMISIONES (AES 2023)

Del 10 d'agost al 19 de setembre de 2023

Ministerio de Ciencia e Innovación - Instituto de Salud Carlos III

La finalitat que es persegueix, després de l'execució del projecte, és que es disposi d'un resultat d'aplicabilitat industrial i/o empresarial immediat per la qual cosa, independentment que es pugui generar coneixement científic durant el desenvolupament del mateix, les evidències d'execució del projecte quedaran vinculades a l'ús industrial i/o empresarial del coneixement científic emprat i/o generat (TRANSMISSIONS).

Els projectes d’R+D+I vinculats a la Medicina Personalitzada i Teràpies Avançades s'han d'adequar a la missió següent: Teràpies Avançades i Medicina de Precisió. Envelliment Saludable.

Per a més informació sobre els descriptors, consulteu l'article 1.3 de les bases de convocatòria.

Totes les entitats públiques de l'entorn de l'SNS que desenvolupin activitats de R+D+I a Biomedicina oa Ciències i Tecnologies de la Salut, d'acord amb una de les següents tipologies de centres:

• Els instituts de recerca sanitària acreditats per ordre ministerial (IIS).
  • Les entitats i institucions sanitàries públiques amb activitat clínica assistencial.
  • Els organismes públics de recerca.
  • Les universitats públiques amb capacitat i activitat demostrada en R+D.
  • Centres tecnològics d’àmbit estatal i centres de suport a la innovació tecnològica d’àmbit estatal.
  • Altres centres públics d'R+D, de recerca i de difusió de coneixements i d'infraestructures de recerca, amb personalitat jurídica pròpia, diferents dels OPI, sempre que als seus Estatuts, a la normativa que els reguli, o al seu objecte social, tinguin definida entre les seves activitats l’R+D+I a Biomedicina o en Ciències i Tecnologies de la Salut.
  • Les entitats públiques sense ànim de lucre que realitzin i/o gestionin activitats d’R+D, generin coneixement científic o tecnològic o facilitin la seva aplicació i transferència.
  • Els consorcis públics i els consorcis públics estatals amb activitat en R+D+I a Biomedicina o en Ciències i Tecnologies de la Salut.

BOE 188, de 08/08/2023

Del 10/08/2023 al 19/09/2023 a les 15:00 hores (CET)

Ciències de la Salut - Ciències de la Vida - Ciències Experimentals – Enginyeria i Arquitectura