Subvenciones destinadas a actividades relacionadas con la recuperación de la Memoria Democrática y las víctimas de la Guerra Civil y de la Dictadura

Del 22 d'agost al 12 de setembre de 2023

Ministerio de la Presidencia, Relaciones con las Cortes y la Memoria Democrática

Concessió d'ajuts en règim de concurrència competitiva per dur a terme els projectes o iniciatives següents:

• Estudis i investigacions relatives a la recuperació de la Memòria Democràtica, així com al reconeixement moral de les víctimes de la Guerra Civil i de la Dictadura.
  • Publicacions i organització de cursos, jornades, conferències, exposicions i altres esdeveniments de tipus científic i/o divulgatiu sobre la Memòria Democràtica.
  • La recopilació, conservació, estudi i difusió del patrimoni documental escrit, oral, audiovisual (fotografies, cartells, enregistraments sonors, pel·lícules...) o intel·lectual (manifestacions artístiques, musicals, literàries...) de la Guerra Civil i/o de la Dictadura.

El termini màxim per executar cada projecte o iniciativa serà d’un any a partir de la publicació de la resolució de concessió corresponent.

• Associacions, fundacions i altres entitats privades sense ànim de lucre
  • Universitats espanyoles

BOE 200, de 22/08/2023