Pla Serra Húnter. Segona convocatòria 2023

Del 18 de setembre al 13 d'octubre de 2023 i del 16 d'octubre al 2 de novembre de 2023

Programa Serra Húnter

El Pla Serra Húnter (PSH) té com a objectiu la incorporació a les universitats públiques catalanes de personal docent i investigador altament qualificat i amb mèrits homologables als dels estàndards internacionals. El PSH s'emmarca en el desplegament dels objectius de la societat del coneixement del Pla de Govern de la Generalitat de Catalunya.

S'espera que les persones seleccionades tinguin una trajectòria acadèmica excel·lent i que siguin, o puguin esdevenir, líders amb capacitat de col·laboració, d'innovació i de desenvolupar línies de recerca complementàries a les que existeixen actualment.

Amb aquest objectiu, el PSH fixa unes condicions de contorn en els concursos convocats en el marc d'aquest programa per fomentar la concurrència, la transparència i la selecció de la persona més qualificada.

En concret, s'ofereixen contractacions amb perfils oberts difosos en mitjans amb un prestigi acadèmic reconegut i es vetlla perquè les comissions de selecció estiguin integrades per membres lliures de conflicte d'interès. Així mateix, es promouen millores procedimentals per facilitar l'accés dels candidats a la convocatòria i a la informació.

A la segona convocatòria del Pla Serra Húnter 2023 s'ofereixen 48 contractes, dels quals 2 com a professorat lector a la Universitat Rovira i Virgili

Per a ofertes de professorat lector:

• Requisits: Títol de doctorat. Cal disposar del títol en el moment del tancament del període de recepció de candidatures de la primera part.
  • Mèrits a al·legar:
    • Acreditació de l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya).
    • Acreditació d'una desvinculació acadèmica de 2 anys de la universitat convocant es podrà considerar un mèrit.

Per a ofertes de professorat agregat:

• Requisits:
    • Títol de doctorat: cal haver obtingut el títol de doctorat almenys tres anys abans de la data de tancament del període de recepció de candidatures de la primera part.
  • Mèrits a al·legar: Desvinculació. Cal haver estat dos anys desvinculat acadèmicament de la universitat convocant en el moment de la signatura del contracte o haver obtingut el títol de doctorat en una universitat diferent de la convocant.

Web del Programa Serra Húnter

• Professorat lector: Del 18/09/2023 al 13/10/2023
  • Professorat agregat: Del 16/10/2023 al 02/11/2023

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Experimentals – Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura