Premio al mejor Trabajo Final de Máster (TFM) 2023. Calidad e Innovación en el sector agroalimentario

Del 2 d'octubre al 15 de novembre de 2023

Cátedra AgroBank

Atorgar un premi al millor TFM realitzat per una alumna de màster la temàtica del qual s'emmarqui, en sentit ampli, en algun aspecte relacionat amb l'agricultura, la ramaderia o l'alimentació, especialment en els àmbits de la innovació, qualitat o seguretat agroalimentària, premiant aquell TFM que pugui suposar un avenç significatiu en el coneixement en aquest camp.

El premi està dotat amb 3.000 euros.

Alumna que hagi obtingut el títol de màster oficial en una universitat espanyola durant el curs acadèmic 2021-2022, mitjançant la realització d'un TFM en alguna temàtica relacionada amb la Qualitat o la Innovació al sector agrari o alimentari, entesa en un sentit ampli, i que hagi obtingut una qualificació superior a 9 sobre 10.

Pàgina web de la Cátedra AgroBank

Del 02/10/2023 al 15/11/2023 a les 14:00 h.

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Experimentals – Enginyeria i Arquitectura