Premis a la Transferència de Coneixement Joan Roget

Del 14 de setembre al 20 d'octubre de 2023

Departament de Recerca i Universitats - Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació

Els premis posen en valor persones, projectes i entitats que han demostrat un major potencial en les seves aportacions, amb una valoració significativa de l'impacte aconseguit durant la seva trajectòria investigadora, la capacitat de fer arribar el seu treball a l'aplicació pràctica i també el grau de connexió amb els/les usuaris i usuàries potencials del coneixement generat.

Els guardons consten de les 3 categories següents:

• a) Premi a la Transferència de Coneixement Joan Roget al millor treball col·laboratiu d'R+D+I.
  • b) Premi a la Transferència de Coneixement Joan Roget a l'impuls de la transferència.
  • c) Premi a la Transferència de Coneixement Joan Roget a un cas d'èxit de transferència.

El premi consisteix en un diploma acreditatiu i la quantitat de 5.000 euros per a cadascuna de les categories.

• Categoria a), els/les autors/autores del treball
  • categoria b), els agents del sistema català de Recerca i Innovació: universitats; centres de recerca i centres tecnològics
  • Categoria c), les empreses o administracions públiques

Web de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació