Becas de formación archivística, documental y bibliotecaria en el Senado

Del 6 al 25 d'octubre de 2023

Cortes Generales - Senado

Dotze beques de formació arxivística, documental i bibliotecària, adreçades a joves amb titulació universitària que desitgin especialitzar-se en aquests camps.

La formació serà bàsicament pràctica, mitjançant la participació en les tasques pròpies de les direccions de documentació o d'assistència tècnicoparlamentària de la Secretaria General del Senat.

Les beques s'atorguen amb una durada d'un any (des de l'1 de gener fins al 31 de desembre del 2024) i consistiran en dotze pagaments per mesos vençuts de mil setanta-cinc (1.075) euros bruts.

Les beques són improrrogables i incompatibles amb qualsevol altra beca concedida per al mateix període, així com amb l'exercici de qualsevol activitat laboral.

Poden ser candidates les persones que tinguin la nacionalitat espanyola i d'altres països membres de la Unió Europea i reuneixin les condicions següents:

1. Estar en possessió d'un títol superior universitari de diplomatura o llicenciatura en Biblioteconomia i documentació o de grau en informació i documentació. Així mateix, podran optar a la concessió d'una beca els qui estiguin en possessió de qualsevol llicenciatura o títol de màster universitari i acreditin haver cursat estudis en matèries arxivístiques, bibliotecàries o documentals durant almenys dues-centes hores lectives, o bé que siguin equivalents almenys a vuit crèdits ECTS.
  2. Haver nascut amb posterioritat a l'1 de gener de 1996.

BOE 238, de 05/10/2023

Del 06/10/2023 al 25/10/2023