Becas de formación sobre comunicación institucional en el Senado

Del 6 al 25 d'octubre de 2023

Cortes Generales - Senado

Tres beques de formació sobre comunicació institucional, interna i externa, adreçades a joves amb titulació universitària que vulguin especialitzar-se en aquest camp.

La formació serà bàsicament pràctica, mitjançant la participació en les tasques pròpies del Departament de Continguts, Xarxes Socials i Producció Audiovisual, de la Direcció de Relacions Institucionals de la Secretaria General del Senat.

Les beques s'atorguen amb una durada d'un any (des de l'1 de gener fins al 31 de desembre del 2024) i consistiran en dotze pagaments per mesos vençuts de mil setanta-cinc (1.075) euros bruts.

Les beques són improrrogables i incompatibles amb qualsevol altra beca concedida per al mateix període, així com amb l'exercici de qualsevol activitat laboral.

Poden ser candidates les persones que tinguin la nacionalitat espanyola i d'altres països membres de la Unió Europea i reuneixin les condicions següents:

1. Estar en possessió d'un títol superior universitari de grau o de llicenciatura en Ciències de la Informació, Periodisme, Comunicació Audiovisual o Publicitat.
  2. Haver nascut amb posterioritat a l'1 de gener de 1996.

BOE 238, de 05/10/2023

Del 06/10/2023 al 25/10/2023