Becas de formación práctica sobre comunicación institucional relacionada con el Parlamento

Del 10 al 24 d'octubre de 2023

Cortes Generales - Congreso de los Diputados

Sis beques individuals de formació pràctica sobre comunicació institucional relacionada amb l’activitat parlamentària. El desenvolupament de les beques estarà dirigit per la Direcció de Comunicació de la Cambra. Els estudis i treballs pràctics realitzats quedaran en propietat del Congrés dels Diputats.

Cadascuna de les sis beques tindrà una durada de dotze mesos. L'inici de les mateixes es comunicarà als beneficiaris simultàniament a la notificació de la concessió. Les beques acabaran el 31 de desembre del 2024.

La quantia total de la beca serà de dotze mil nou-cents euros (12.900 €) bruts, que es percebran finalitzats cada mes a raó d'una quantia bruta de mil setanta-cinc euros (1.075 €) i que estaran subjectes a les retencions que siguin procedents.

Així mateix, els beneficiaris de la beca comptaran amb la cobertura atorgada per la Seguretat Social.

Les beques seran indivisibles, improrrogables i incompatibles amb qualsevol altra concedida per al mateix període o amb qualsevol altre treball remunerat. També seran incompatibles amb la percepció de prestacions per desocupació.

Podran sol·licitar la concessió d'aquesta beca les persones de nacionalitat espanyola que reuneixin les condicions següents:

1. Estar en possessió del títol universitari de Graduat en Periodisme o en Comunicació Audiovisual.
  2. Haver nascut amb posterioritat a l'1 de gener de 1995.
  3. En la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, no haver gaudit durant més de sis mesos d'una altra beca de les mateixes característiques a les Corts Generals (Congrés dels Diputats o Senat).

BOE 241, de 09/10/2023

Del 10/10/2023 al 24/10/2023