Becas para la formación práctica de documentalistas

Del 10 al 29 d'octubre de 2023

Junta Electoral Central

Tres beques individuals per a postgraduats, per a la formació pràctica i col·laboració en la realització de treballs i estudis a l'àmbit de la Documentació i la gestió d'informació i continguts relacionats amb l'activitat de la Junta Electoral Central. Els estudis i els treballs realitzats quedaran en propietat de la Junta Electoral Central.

Cadascuna de les tres beques tindrà una durada de dotze mesos i la seva dotació serà de 1.100 euros bruts mensuals els exercicis 2024 i 2025. Els imports de les beques s'abonaran al final de cada mes. Així mateix, els beneficiaris de la beca comptaran amb la cobertura atorgada per la Seguretat Social.

La beca es pot prorrogar per un període màxim de sis mesos quan la conclusió dels treballs i estudis que s'estiguin realitzant així ho aconselli.

Les beques seran indivisibles i incompatibles amb qualsevol altra concedida per al mateix període i amb qualsevol activitat laboral. També seran incompatibles amb la percepció de prestacions per desocupació.

Poden optar a la concessió d'aquestes beques els qui tinguin la nacionalitat espanyola i d'altres països membres de la Unió Europea i reuneixin les condicions següents:

1. Estar en possessió del títol de Grau en Informació i Documentació, Grau dInformació i Documentació Digital, Grau de Gestió Digital dInformació i Documentació o Grau dInformació i Continguts Digitals. Aquests títols han d'haver estat expedits per universitats espanyoles o homologats pel Ministeri d'Educació.
  2. En tot cas, el títol habilitant haurà d'haver-se obtingut entre els anys 2016 a 2023 (ambdós inclosos, i fins a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds), a universitats espanyoles o estrangeres, en aquest darrer cas, sempre que les titulacions hagin estat homologades pel Ministeri dEducació i per resolució definitiva.
  3. Els sol·licitants que no tinguen la nacionalitat espanyola hauran de posseir un perfecte domini, parlat i escrit, de la llengua oficial espanyola.
  4. No haver gaudit durant més de sis mesos d'una altra beca de la Junta Electoral Central de les mateixes característiques i no haver-ne renunciat sent titular.

BOE 241, de 09/10/2023

Del 10/10/2023 al 29/10/2023