Ayudas a la Movilidad Internacional CERU On The Move 2024

Del 25 de setembre a l'1 de desembre de 2023 i de l'1 de desembre a l'1 de febrer de 2024

Sociedad de Científicos Españoles en Reino Unido (CERU) - Crue Universidades Españolas

L'objectiu d'aquest programa és potenciar les col·laboracions internacionals entre estudiants de doctorat i postdoctorals al Regne Unit (membres CERU) ia Espanya (Universitats adherides a Crue) per a:

• Promoure el contacte entre grups de recerca a tots dos països.
  • Incrementar la participació a projectes europeus.
  • Visibilitzar les Universitats Espanyoles i centres de recerca mixtos al Regne Unit.
  • Ajudar els investigadors i investigadores a Espanya a establir contactes i guanyar experiència en grups britànics.
  • Ajudar investigadors i investigadores al Regne Unit a contactar amb grups espanyols per sol·licitar beques de retorn o presentar projectes europeus conjunts.

La durada de les estades serà d’un mínim de 3 mesos i un màxim de 6 mesos.

Les universitats espanyoles participants finançaran les estades als seus propis grups de recerca d'investigadors i investigadores basats al Regne Unit i les estades sortints dels seus investigadors i investigadores a grups d'acollida al Regne Unit.

En el cas de la URV, les estades en qualsevol dels sentits han de ser finançades de forma íntegra pels grups de recerca participants.

Les persones interessades hauran de complir els requisits següents:

• Investigadors i investigadores predoctorals i postdoctorals sense un lloc permanent, que duguin a terme la recerca en una universitat espanyola. Per a estades al Regne Unit es donarà prioritat a investigadors predoctorals.
  • Investigadors i investigadores predoctorals i postdoctorals (incloent-hi research fellows) sense un lloc permanent, que duguin a terme la seva investigació en una universitat britànica i que siguin membres de CERU. Per a estades a Espanya es donarà prioritat a investigadors i investigadores postdoctorals.

Web de la Sociedad de Científicos Españoles en Reino Unido (CERU)

• Universitats i grups de recerca d'acolliment espanyols (hosting groups) - Expressions d'interès: Del 25/09/2023 al 05/11/2023
  • Participants - Sol·licituds: De l’01/12/2023 al 01/02/2024

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Experimentals – Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura – Humanitats