Investigación Acción contra el Hambre - Empleabilidad y Seguridad Alimentaria

Del 30 d'octubre al 26 de novembre de 2023

Acción contra el Hambre

L'objectiu general de la proposta és analitzar l'impacte que té el programa d'inserció sociolaboral, Vives Emplea Saludable, en la seguretat alimentària de les persones participants aturades i en situació de vulnerabilitat, enfortint així l'estratègia de Seguretat Alimentària d'Acció contra la Fam Espanya a través de la implementació de programes on s'aborda la vulnerabilitat social des de diferents perspectives.

Paral·lelament, conèixer la relació entre la qualitat de les ofertes de treball de les empreses i la inseguretat alimentària, així com conèixer la percepció de les empreses en relació amb l'impacte de la millora de competències nutricionals i hàbits de vida saludables en l'accés al ocupació i el manteniment del mateix.

L'àmbit geogràfic de la investigació és autonòmic (Comunitat de Madrid). Els itineraris es desenvoluparan 2 a Getafe, 1 a Ciempozuelos, 1 a Rivas Vaciamadrid i 1 a Madrid capital (barri Ventilla).

El pressupost màxim disponible per a aquesta investigació és de 22.000 EUR (totes les despeses i impostos inclosos).

Equip investigador dins d'un Centre de Recerca o Institució Acadèmica, Universitat pública o privada, que compleixi els requisits següents:

• Experiència valorable en processos de recerca social des d'enfocaments transformadors d'almenys tres anys.
  • Formació i/o experiència àmplia demostrable en investigacions l'objecte d'estudi de les quals hagin estat temes relacionats amb l'ocupabilitat, la seguretat alimentària, les persones en situació de vulnerabilitat social i/o Nutrició i Hàbits de Vida Saludables. La experiència sobre cadascun daquests temes serà un valor afegit per a la valoració de la contractació.
  • Formació i/o experiència en projectes de recerca d'innovació social.
  • Formació i/o experiència en eines d'anàlisi amb perspectiva de gènere, aplicant criteris d'equitat de gènere en el desenvolupament quotidià de la seva activitat i organització interna.

Web d’Acción contra el Hambre

Del 30/10/2023 al 26/11/2023 a les 23:59 hores (CET)

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Experimentals – Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura