Programa Martí i Franquès d'ajuts a la investigació. Contractes de personal investigador predoctoral en formació 2023 - Modalitat estàndard - 2a edició

Del 3 al 23 de novembre de 2023

La finalitat d'aquest programa és la realització d'una tesi doctoral a la URV i, alhora, dur a terme les activitats integrants del programa de doctorat conduents a adquirir les competències i habilitats necessàries per obtenir el títol universitari oficial de doctorat. Podrà col·laborar en tasques docents fins a un màxim de 180 hores durant l'extensió total del contracte predoctoral, sense que en cap cas pugui superar les 60 hores anuals. Així mateix, el contracte tindrà per objecte l´orientació postdoctoral per un període màxim de 12 mesos, una vegada llegida la tesi doctoral.

Es convoquen 13 places de contractes predoctorals (PIPF). Per conèixer la descripció de cada plaça, visiteu el web del programa.

Els contractes tindran una durada inicial d'un any i poden ser prorrogats per períodes anuals tres vegades més fins a completar un període màxim de 4 anys (previ informe favorable del director/a de tesi).

La quantia dels contractes predoctorals inclou dos conceptes:

• Retribució mensual
  • Import de la matrícula de la tutoria de tesi corresponent a 4 cursos acadèmics

Els/les candidats/s seleccionats/des s'hauran d'incorporar a partir del 15 de gener de 2024 i fins a l’1 de març de 2024 com a màxim.

Per formalitzar el contracte, caldrà estar matriculat/da a temps complet a un programa de doctorat de la URV. D´acord amb la Normativa Acadèmica i de Matrícula de Doctorat, per ser admès/a i matricular-se a un programa de doctorat, s’haurà de formalitzar prèviament la preinscripció en els terminis establerts per la URV a aquest efecte.

Persona física matriculada a temps complet a un programa de doctorat de la URV

Pàgina web de la URV

Del 03/11/2023 al 23/11/2023 a les 23:59h (CEST)

Ciències de la Salut - Ciències de la Vida - Ciències Experimentals - Ciències Socials - Enginyeria i Arquitectura