Becas de formación en el ámbito museístico para 2024

Del 6 al 24 de novembre de 2023

Ministerio de Cultura y Deporte - Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía

Les dues beques convocades tindran com a finalitat la formació, al si del Museu Nacional Centre d'Art Reina Sofía, en la coordinació:

• Una de projectes editorials a l'Àrea d'Activitats Editorials i
  • Una de projectes transversals a l’Àrea d’Activitats Públiques.

Les beques es desenvoluparan a l’Àrea d’Activitats Editorials i a l’Àrea d’Activitats Públiques del Museu Nacional Centre d’Art Reina Sofia i tindran una durada de dotze mesos.

Els/les beneficiaris/àries de les beques comptaran amb l'assessorament i l'orientació d'un tutor/a de l'àrea corresponent, que serà responsable del seguiment i la tutela del desenvolupament de cadascuna de les beques.

L'import de les dues beques és de 40.000 euros anuals. Les quanties individuals de cada beca és de 20.000 euros anuals.

Beca per a formació en projectes editorials a l'Àrea d'Activitats Editorials

• Estar en possessió d'una titulació acadèmica oficial de llicenciatura o grau en història de l'art, humanitats o belles arts. En el cas de títols estrangers d'educació superior, han d'estar homologats pel Ministeri d'Educació i Formació Professional a la data que finalitzi el termini de presentació de sol·licituds. Els expedients acadèmics amb valoració mitjana inferior a 8 o 2,50 (d'acord amb el barem usat per la Universitat que expedeix el títol) quedaran desestimats.
  • Haver finalitzat aquesta llicenciatura o grau universitari l'any 2011 o posteriors.
  • Nivell mitjà-alt d'anglès (B2, segons el Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües).
  • Presentar, amb extensió màxima de dos folis, a doble espai, una exposició de motius de la sol·licitud, incloent-hi els resultats que s'esperen obtenir en desenvolupament de la beca.
  • Els nacionals d'Estats la llengua oficial dels quals no sigui l'espanyol han d'acreditar documentalment un domini perfecte, parlat i escrit, d'aquest idioma.

Beca per a formació en projectes transversals d'activitats públiques a l'Àrea d'Activitats Públiques

• Estar en possessió duna titulació acadèmica oficial de Llicenciatura o Grau en Història de lArt o Comunicació Audiovisual. En el cas de títols estrangers deducació superior, hauran destar homologats pel Ministeri dEducació i Formació Professional en la data que finalitzi el termini de presentació de sol·licituds.
  • Haver finalitzat aquesta llicenciatura o grau universitari l'any 2009 o posteriors.
  • Nivell mitjà d'anglès (B, segons el Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües).

Cada sol·licitant podrà presentar la candidatura a una única modalitat de beca.

BOE 264, de 04/11/2023

Del 06/11/2023 al 24/11/2023