Beques de mobilitat per a joves investigadors

Del 6 de novembre al 31 de desembre de 2023

Societat Econòmica Barcelonesa d'Amics del País

15 beques per fer una estada mínima de tres mesos en centres de recerca i universitats estrangeres.

Les àrees d'interès de la convocatòria són aquelles que estiguin relacionades amb el progrés i el desenvolupament de Barcelona i la seva àrea d'influència, activitat pròpia de la Societat Econòmica Barcelonesa d'Amics del País, ja sigui en els camps de:

• Desenvolupament econòmic
  • Recerca històrica
  • Urbanisme i planificació territorial
  • Desenvolupament industrial i nous sector emergents
  • Polítiques educatives
  • Salut

Cada ajut tindrà una dotació econòmica de 4.200 euros, que es farà efectiva en un sol pagament.

• Personal docent i investigador i a estudiants de doctorat vinculats a universitats i centres de recerca de Catalunya.
  • És condició indispensable ser menor de 35 anys en el moment de la presentació de la sol·licitud.

Web de la Societat Econòmica Barcelonesa d'Amics del País

Del 06/11/2023 al 31/12/2023

Ciències de la Salut – Ciències Experimentals – Ciències Socials - Enginyeria i Arquitectura – Humanitats