Beques de col·laboració per desenvolupar estudis i treballs en l'àmbit de la seguretat durant l'any 2024

Del 9 al 29 de novembre de 2023

Departament d'Interior - Institut de Seguretat Pública de Catalunya

Beques de col·laboració de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya en tasques de gestió de la formació, gestió documental, difusió del coneixement, desenvolupament d'estudis i treballs de recerca en l'àmbit de la seguretat i en l'àmbit de la selecció i l'avaluació dels cossos de seguretat.

S'atorgaran dotze beques, d'acord amb la distribució i les modalitats següents:

• Sis beques per desenvolupar tasques de gestió de la formació a l'Institut.
  • Una beca per desenvolupar tasques de gestió documental en el Centre de Coneixement de la Seguretat.
  • Dues beques per desenvolupar tasques de difusió de coneixement de la seguretat i per a fomentar el desenvolupament dels estudis universitaris.
  • Dues beques per desenvolupar estudis i treballs de recerca en l'àmbit de la seguretat.
  • Una beca per fomentar la recerca en l'àmbit de la selecció i l'avaluació dels cossos de seguretat.

L'import màxim destinat a aquesta convocatòria és de 163.800,00 euros. Cada beca té una dotació econòmica de 1.300,00 euros mensuals, a raó de 7 hores diàries de dedicació en horari de matí.

Les persones beneficiàries han de ser persones físiques que compleixin tots els requisits següents:

• Haver obtingut la titulació de grau en els estudis requerits i dins del període establert per a cada modalitat; o ser estudiant d'un dels estudis de grau requerits i haver superat el mínim de crèdits establerts per a cada modalitat.
  • Acreditar el nivell de suficiència en llengua catalana (nivell C1 del MECR).
  • No haver estat becari/ària de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya per un període acumulat igual o superior a dotze mesos.

Els estudis requerits per a cada modalitat de beca es detallen a continuació:

• Per desenvolupar tasques de gestió de la formació: títol de grau, sense requeriment de titulació específica, obtingut dins de l'any de publicació de la convocatòria o en els tres anys anteriors.
  • Per desenvolupar tasques de gestió documental: estudiants que hagin superat un mínim de 120 crèdits o que hagin obtingut la titulació d'un grau en Informació i Documentació o en Gestió de la Informació i Documentació Digital dins l'any de publicació de la convocatòria o en els tres anys anteriors.
  • Per desenvolupar tasques de difusió del coneixement en seguretat i per a fomentar el desenvolupament dels estudis universitaris: títol de grau, sense requeriment de titulació específica, obtingut dins de l'any de publicació de la convocatòria o en els tres anys anteriors.
  • Per desenvolupar estudis i treballs de recerca en l'àmbit de la seguretat: títol de grau, sense requeriment de titulació específica, obtingut dins de l'any de publicació de la convocatòria o en els tres anys anteriors.
  • Per fomentar la recerca en l'àmbit de la selecció i l'avaluació dels cossos de seguretat: títol de grau, sense requeriment de titulació específica, obtingut dins de l'any de publicació de la convocatòria o en els tres anys anteriors.

Les persones sol·licitants només es poden presentar a una de les cinc modalitats de beca..

DOGC 9036, de 08/11/2023

Del 09/11/2023 al 29/11/2023

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Experimentals – Ciències Socials - Enginyeria i Arquitectura – Humanitats